dinsdag 26 juli 2011

Burgers' Zoo


Op 12 Juli ben ik een dagje naar Burgers Zoo in Arnhem geweest. 
Erg leuk om ook deze dierentuin eens te zien.

Overigens zend TV zender SBS 6  (dagelijks om 20.00 uur) ook een informatief programma over deze dierentuin uit, namelijk "Drukte In De Dierentuin". Hierin is te zien wat er zich zowel afspeelt achter de schermen van deze dierentuin. 
Best leuk om naar te kijken!!
 
Afrikaanse Leeuw
 
 
"Etenstijd"
 
 
Banteng
 
Witte Neushoorn
 
Maleise Beer
 
 
Kleinklauwotters
 
Komodovaraan
 
Flamingo
 
Pinguin
 
 
 
Bedankt voor de reacties op mijn vorige foto's!!

18 opmerkingen:

  1. Hoi Marco

    Altijd gezellig een dagje dierentuin,
    Gave opnames hoor....ook je belichtingen zijn erg goed, de Maleise beer en de Afrikaanse leeuw vind ik persoonlijk de mooiste.

    Groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan ga ik vanavond even kijken, dank je wel voor de tip.
    Je dieren foto's lukken bij jou altijd zo goed, geen hekwerk, leuke houding van de beesten en je belichting en scherpte zijn altijd top.

    Groetjes Von

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marco, Ja leuk programma is dat op tv zo kun je het een beetje achter de schermen volgen. Mooie foto's weer vooral van de maleise beer en ik vind die kauwende leeuwen ook erg stoer. De otters zijn ook mooi. Weer prima belicht. gr Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt druk vanavond op de zender van SBS6, lijkt me leuk, dank je wel! Maar ook deze serie mag er zijn. Groetjes Cristien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Marco,

    Ik kijk er inderdaad ook met enige regelmatig naar.
    Gave foto's de leeuw, mooi sterk majestueus, de beer prachtig in beeld gebracht, de flamingo super foto.
    En de pinguïns, zo grappig en toch ook statig.
    Ik kan hier zeker van genieten.

    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie foto's, de pinquins zijn mijn favorieten, wij kijken hier ook altijd naar.........tot GTST weer terug komt( lol)

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marco

    Geweldige opnames.
    Ik hou enorm van de dierentuin.
    Die laatste van de leeuw is super zo met dat tongetje.
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fascinating Pictures.
    It has been delightful
    to visit your gallery.
    Good Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo marco,

    Ook in Burgers Zoo kan je mooie foto's maken dat bewijs jij wel weer eventjes. Je had een goed moment te pakken met de Leeuwen, zodat jij lekker je gang kon gaan met je camera.

    Leuk om te zien.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marco,
    Ik ben helemaal weg van die kleinklauwotters, en ook van die kleine pinguins, wat een snoepies!
    De tweede Maleise Beer vind ik erg mooi van compositie.
    Prima serie weer.
    Groet
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nieuwe poging pfff,
    mooie serie foto's heb je weer gemaakt :) maar ik had ook niet anders verwacht van je.
    de portretten spreken me erg aan maar dat had je wel verwacht denk ik :)
    Gr arie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze staan er weer erg mooi op. We hadden in ieder geval lekker weer en het was inderdaad weer eens een keer iets anders, om een andere dierentuin te zien.

    Liefs Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, hoe je de dieren hebt gefotografeerd. Het lijkt allemaal heel natuurlijk. Een poos geleden ben ik daar ook geweest. Is inderdaad een mooie dierentuin.
    Groet, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van onze dierentuinverslaggever Marco.... :)
    Heel mooi in beeld gebracht, een prachtige serie weer.
    Ik heb een paar gekeken naar de serie op TV, heel interessant!

    Groet,
    Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eens wat anders dan Blijdorp. Ook een hele mooie dierentuin, Burgers zoo.
    Ik vind in deze serie de otters het leukste, maar ook de leeuwinnen mogen er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi in beeld gebracht. Ik vind vooral de flamingo die door zijn poten gezakt lijkt een toppertje. Jammer van het ringetje, maar je kunt niet alles hebben.
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You do such a wonderful job photographing animals. I love the rhino, the otters, and the bear.

    Thanks for your note. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hi Marco, have seen a lots of your wonderful shots now, and it seems that you like women and animals:) :) Groetjes Kjersti

    BeantwoordenVerwijderen