zondag 29 september 2013

Afrikaanse leeuwen


In Safaripark Beekse Bergen zijn vorig jaar op 26-10-2012 maar liefst 4 leeuwenwelpen geboren. 
Ze bevinden zich met hun ouders in een ander gedeelte van het safaripark dan de overige leeuwen. 
Je moet dan ook geluk hebben om deze dieren te kunnen fotograferen. 
Dit omdat ze zich niet al te vaak bij het bezoekersraam begeven, waar je ze van dichtbij kunt bekijken. Meestal wanneer ik daar ben, laten ze zich daar dus helaas niet zien. 
Maar de aanhouder wint, met deze opnames als resultaat.
 
Lekker luieren...!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik wil hierbij blogger Joke nog hartelijk danken voor alle moeite die zij heeft genomen, om de foto problemen van blogger op te lossen. Ook de fantastische hulp van bloggers Loes en Helma hebben er toe bijgedragen dat we weer met alle plezier onze foto's kunnen laten zien, zoals we ze ook daadwerkelijk willen laten zien!!
Bedankt!!

34 opmerkingen:

  1. Wow, dit is weer érg mooi, Marco. Je eerste foto was al meteen mijn favoriet, samen met 2 en 3. Maar de hele serie is het kijken meer dan waard. Wat zijn het toch een mooie dieren. Prachtige foto's.

    Enne ...... ik ben blij dat we nu allemaal weer verder kunnen. Het is wel raadzaam om je oude blogs nog eens door te lopen om te zien of daar nog wat verziekt is. Ik kan er niet achter komen hoeveel oude blogs ze verknoeid hebben. Bij mij is het tussen 20 en 25 september begonnen, maar ook in sommige oude blogs zie ik foto's die niet mooi meer zijn na het uploaden. Internationaal klagen bloggers dat het al 14 dagen zo is.

    Fijne zondag. Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello !
    Beautiful photos, as always............

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Спасибо, Марко, за любимых львов! Очень грациозные и красивые животные!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful photos of the young lions. Great photos !
    Have a nice Sunday, Marco. Bets regards, Synnöve

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn ze door jou weer schitterend vastgelegd,
    het lijkt wel of al die prachtige dieren speciaal voor jou gaan poseren.
    Knap fotowerk marco.

    Groetjes, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige foto's heb je gemaakt van de leeuwenwelpen Marco.
    Ik vind ze echt allemaal super goed gefotografeerd.

    Ja wat een gedoe met blogger hé, ik heb ook bij een paar blogs de foto's vervangen, maar om dit nu bij veel meer te gaan doen zie ik niet zitten.
    Iedereen weet nu denk ik wel dat het niet aan de fotograaf ligt, maar aan blogger.
    Ik hoop dat ze er van doordrongen zijn dat ze dit soort grappen moeten laten voortaan, het geeft een heleboel stress bij de bloggers.

    Ik heb eigenlijk nog een vraag aan jou, ik wil ook eens naar het safaripark gaan maar weet niet goed hoe en wat, ga jij lopend, met je eigen auto of met de bus, hoe moet ik mij dat voorstellen, ik hoor het graag van jou.
    Kan gewoon in een reactie op mijn blog hoor.
    Ik wens je een hele fijne zondag.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute... You can really see that those animals are doing well. Great photos
    Greatings..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful photos! :) :) :)
    regards Babs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Congrats on your incredible opportunity to photograph these gorgeous cubs! These are outstanding! Well done Marco!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marco,

    Wat een ontzettend leuke foto's. Goed dat je hebt volgehouden en tot dit mooie resultaat bent gekomen. Heb ik nu goed begrepen dat je door het glas heen moest fotograferen? Hoe dan ook, het is een heel leuke serie en je ziet al een beetje hoe ze echte stoere leeuwen gaan worden. Super.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ...absolut tolle Foto`s!! Super!
    glG,*Manja*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een fantastische serie, mooi scherp en prima van kleur! Gelukkig zijn de bloggersproblemen voorbij en kan ik van je echte weergave genieten.
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enorm genieten, deze beelden, prachtig gemaakt. Wat een imposante koppen! Wat was er aan de hand met blogger? Ik ben heel weinig actief geweest de laatste tijd, te druk, maar heb er niets van gemerkt. H groet, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh have have captured such a innocent sweet look to them. Want to just cuddle with them.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat schattig ik vind ze zo lief hele mooie serie Marco lieve groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Olá Marco,

    Que fofos!
    Você teve sorte em conseguir fotografar estas belezuras.
    Lindas fotos.

    Abraço.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig Marco, wat mooi om dit te zien.
    De eerste vind ik helemaal super, daar kijkt die gewoon in de lens.
    Gr. Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo Marco, heerlijke serie van deze prachtige katten. De eerste is al meteen raak. Leuk zo met dat ene oog. Ook 3 en 6 zijn mooi.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nicely captured and so cute! Probably not so friendly though..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a beautiful series of images, Marco. You are very talented, it's so nice to visit your blog!

    Greetings from Denmark,
    Dorthe

    BeantwoordenVerwijderen
  21. These young lions are certainly magnificent animals. A wonderful series of images from a truly gifted photographer!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn Marco dat het probleem op gelost is super !!!
    En deze serie mag er weer zijn hoor geweldig !!!!!
    grt,
    Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marco,

    echt prachtige platen van deze leeuwen.
    Of het bezoekersraam was niet smerig of jij hebt een geweldige lens dat je niet ziet dat deze door een raam gefotografeerd zijn. Ze staan er werkelijk prachtig op.
    Foto 1 en 3 zijn mijn favo's.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het raam was inderdaad mooi schoon, mijn lens flink gepoetst, maar vergeet vooral de fotograaf niet Helma,..haha...!!
      Bedankt voor je reactie!!

      Groetjes, Marco

      Verwijderen
  24. Mooi macro..
    prachtig serie, maar de aller laatste
    vind ik het mooist, prachtig hoe hij de pootjes
    over elkaar heeft!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Marco, bedankt voor de mooie foto's :) Ik vind het echt leuk, dat je mij altijd dieren van nabij laat zien, die ik anders nooit zou zien :)

    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Groetjes
    Sigi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig die leeuwen, de grote katten zijn toch wel mijn favoriete dieren in wildparken en dierentuinen, dus met deze blog doe je mij een groot plezier.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Marco,
    het ziet er prachtig uit.
    wat een mooie leeuwen.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een gave foto's van mijn lievelings dieren ;-) en dankje wel voor je reactie op mijn laatste blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oooooooh wat een lieverdjes Marco. Geweldig! Prachtige foto's. De 6e foto is echt een topper met dat leeuwtje onscherp op de achtergrond. Klasse Marco!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtig hoor!

    Groetjes,
    Meike

    http://meikekorteweg.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen